راهنما انتخاب بهترین برس برای گربه

راهنما انتخاب بهترین برس برای گربه

 راهنما انتخاب بهترین برس برای گربه 

ابزارهای مختلفی برای نظافت گربه ها وجود دارد و انتخاب برس مناسب برای گربه شما می تواند گیج کننده باشد. بهترین برس یا شانه گربه آنی است که متناسب با بافت و طول کت گربه شما باشد. برای مشکلات ریختن ممکن است به یک ابزار شستشوی گربه نیاز داشته باشید، اما اگر می خواهید از گره خوردن جلوگیری کنید، ممکن است یک شانه همان چیزی باشد که نیاز دارید.

اگرچه گربه‌ها زمان زیادی را صرف نظافت خود می‌کنند، اما هر از گاهی نیاز به کمک دارند. بیشتر گربه‌ها از برس کشیدنشان بدشان نمی‌آید، به علاوه این به جلوگیری از گلوله‌های موی ناشی از بلع مو کمک می‌کند.

به راهنمای ابزار نظافت گربه ما نگاهی بیندازید تا چیزی را پیدا کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

 

برس نرم برای گربه ها

 

یک برس نرم و لطیف برای گربه ها یک ابزار اساسی برای نظافت گربه است. برای انواع مو مناسب است، اما باید مراقب باشید که پوست گربه خود را با تارهای فلزی خراش ندهید. همچنین عاقلانه است که با گربه های مو بلند ملایم باشید زیرا استفاده شدید می تواند باعث شکستگی مو شود.

 

 

این نوع برس گره ها را از بین می برد، خز را صاف می کند و روغن های طبیعی را در گربه پخش می کند و درخشندگی ایجاد می کند.

شانه پوست اندازی برای گربه ها

 

شانه پوست اندازی برای گربه ها را می توان روی هر نوع کتی استفاده کرد، اما برای گربه های مو بلند بسیار مفید است. استفاده منظم کت را باز می کند و از تشکیل تشک جلوگیری می کند. این نوع شانه دارای دو طول پین متفاوت است. دندان‌های بلندتر از لایه بالایی عبور می‌کنند تا گره‌ها را باز کنند و زیرپوش را از بین ببرند، در حالی که سنجاق‌های کوتاه‌تر به جمع کردن خزهای شل کمک می‌کنند.

 

 

 

 

 

برس برس برای گربه ها

گربه‌هایی با موهای کوتاه و براق را اغلب می‌توان تنها با یک برس موی مرتب کرد، در حالی که برای بچه گربه‌های با موهای بلندتر و ضخیم‌تر، این یک برس عالی است. موهای نرم این برس گربه کت را صاف می کند و آن را زیبا و براق می کند.

 

 

 

 

 

 

 

برس لاستیکی برای گربه ها

به نظر می رسد برخی از گربه ها از دیدن یک برس یا شانه متنفرند. اگر یکی از این گربه ها را دارید، یک برس لاستیکی ممکن است برای شما مناسب باشد! این برس‌ها در مقایسه با دندان‌های فلزی یا موهای دیگر ابزارهای نظافت گربه کاملاً متفاوت هستند.

 

نوک های لاستیکی به ماساژ پوست و پخش روغن های سالم برای یک پوشش براق کمک می کند. همچنین به از بین بردن موهای شل در گربه های در حال ریختن کمک می کند زیرا بافت لاستیک به آرامی خز را از بین می برد. برای گربه ها یک برس لاستیکی است که در کف دست شما قرار می گیرد. بنابراین گربه شما حتی آمدن آن را نخواهد دید.

 

شانه کک برای گربه ها
دندان‌های شانه‌های کک گربه بسیار نزدیک به هم هستند، که تضمین می‌کند کک‌ها، کک‌ها و تخم‌ها از پوست گربه شما پاک می‌شوند. شانه های کک را می توان برای همه گربه ها استفاده کرد، اما باید مراقب باشید که باعث شکستگی موهای بلند نشود.

 

هنگام استفاده از شانه کک به عنوان درمان طبیعی کک، شانه را در آب گرم و صابون بین دو حرکت بچرخانید. این کار از فرار کک ها و سرمایه گذاری مجدد گربه شما جلوگیری می کند.

 

برس سنجاق برای گربه ها

 

 

برس‌های سنجاق گربه‌ها به از بین بردن گره‌ها و گره‌های خز کمک می‌کند تا از مات شدن جلوگیری شود. سنجاق ها به راحتی از خز بلند عبور می کنند تا کت را با دقت شانه و مرتب کنند. این یک برس روزانه خوب برای استفاده برای تمام کت ها، به خصوص موهای متوسط و بلند است.

 

 

 

 

 

برس دو طرفه برای گربه ها

 

دو طرف این برس گربه را برای انواع گربه ها مفید می کند. اگر چندین خانواده گربه دارید، این بسیار مفید است. یک برس دو طرفه دارای یک طرف با سنجاق‌هایی برای گره‌زدایی مو و یک طرف آن دارای موها برای صاف کردن کت و افزایش درخشندگی است.

 

 

 

شانه نظافت گربه

یک شانه نظافت می تواند به شما کمک کند تا گره های موهای بلند را با ظرافت باز کنید بدون اینکه باعث شکستگی بیش از حد کت شود. دندانه های یک شانه نظافت بیشتر از یک شانه کک از هم فاصله دارند تا به راحتی موها از بین بروند.

 

برای موهای بلند و ضخیم به دنبال شانه ای با دندانه های بزرگ و برای موهای کوتاه با دندانه های باریکتر باشید.

 

برای حفظ یک تجربه مثبت، مهم است که ابزار را با نیازهای خود مطابقت دهید. این باعث می شود جلسات نظافت با گربه شما به یک تجربه لذت بخش تبدیل شود. از این گذشته، این فرصتی عالی برای پیوند با حیوان خانگی خود و حفظ کت او در شرایط خوبی است.

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.