نحوه انتخاب بهترین اسکرچر گربه

نحوه انتخاب بهترین اسکرچر گربه

نحوه انتخاب بهترین اسکرچر گربه

آیا به خرید چیزی فکر می‌کنید که گربه‌تان روی آن چنگ بزند، اما دقیقاً نمی‌دانید چگونه بهترین وسیله خاراندن گربه را بخرید؟ این راهنما را بخوانید تا متوجه شوید! همه گربه‌ها عاشق خراشیدن و بالا رفتن هستند تا پاهای خود را دراز کنند، پنجه‌های خود را تیز کنند (با ترک نشانه‌های بصری ناگوار) و همچنین قلمرو را با رایحه‌شان مشخص کنند.

به عنوان یک مالک، این وظیفه شماست که برای حفظ فرش، مبلمان و سایر مواردی که دوست پشمالوی شما وسوسه خراشیدن آن‌ها را داشته باشد، یک وسیله مناسب برای او جایگزین  کنید. بهترین وسیله که می توانید برای گربه تان انتخاب کنید اسکرچر میباشد که در ادامه نکاتی درباره این وسیله می گوییم. با این حال، انتخاب اسکرچر مناسب گاهی اوقات خسته کننده و پرهزینه است. علاوه بر این، همه چیزهایی که برای چشمان انسان خوب یا خوشایند است برای حیوان خانگی شما جذاب نیستند، آنها اغلب آن را نادیده می گیرند و در عوض برای خراشیدن به سمت مبل شما می روند. برای جلوگیری از این وضعیت ناخوشایند، بهترین پست خراش را برای دوست ناز خود فراهم کنید که او نتواند در برابر آن مقاومت کند.

چگونه مواد مناسب را برای اسکرچر برای گربه خود انتخاب کنیم؟

انتخاب مواد مناسب بستگی به این دارد که گربه های شما دوست دارند در فضای باز یا داخل خانه سپری کنند. شما باید توجه کنید که آنها ترجیح می دهند چه چیزی را خراش دهند اما ما موارد زیر را پیشنهاد می کنیم.

  • اگر گربه تان عادت به گذراندن وقت در بیرون از خانه دارد، مواد چوبی را انتخاب کنید. شما می توانید یک شاخه درخت بخرید زیرا برای آنها بسیار جذاب خواهد بود.
  • طناب سیزال یکی دیگر از بهترین جایگزین هاست که گربه هایی را که محیط داخلی یا بیرونی دوست دارند خوشحال می کند. شباهت زیادی به برخی از فرش ها دارد و بنابراین برای گربه ها جذاب به نظر می رسد.
  • مقوا بهترین گزینه ارزانتر است. می تواند همان رضایت گربه شما را فراهم کند اما آنطور که به نظر می رسید دوام ندارد.

هنگام خرید اسکرچر برای گربه خود چه چیزهایی را باید در نظر بگیرید؟

خرید یک اسکرچر به خود مواد ختم نمی شود زیرا باید موارد زیر را هنگام خرید در نظر بگیرید.

  • اسکرچر باید ارتفاع کافی داشته باشد. طول 32 سانتی توصیه می شود تا گربه شما به کشش کامل و خراش رضایت بخشی دست یابد. اما از آنجایی که گربه ها اندازه های متفاوتی دارند، سعی کنید قبل از خرید قد گربه خود را تعیین کنید.
  • گربه ها دوست دارند که به صورت افقی و عمودی خراش دهند، به این معنی که ارائه هر دو زاویه به آنها تجربه رضایت بخشی را به آنها می دهد.
  • اضافه کردن برخی از لوازم جانبی به اسکرچر می تواند با دوست گربه شما سرگرم کننده باشد. می توانید اسباب بازی های فنری یا توپ های کوچک را آویزان کنید تا آنها را مشغول و شاد نگه دارید.
  • اسکرچر را در یک موقعیت ثابت قرار دهید. گربه شما می‌خواست هر زمان که بخواهد بالا برود و آن را بخراشد، بنابراین آن را در مکانی برجسته، بدون مزاحمت و جادار در خانه قرار دهید که در آن سقوط نکند.

خرید اسکرچر

بنابراین، چه چیزی می خواهید بخرید؟

تصمیم در مورد اینکه کدام اسکرچر عالی برای خرید است ممکن است بسته به عوامل زیر متفاوت باشد.

  • دوستان گربه سان شما هیکل و قد دارند. یک بچه گربه باید با توجه به وزنش به درستی رفتار شود، در حالی که گربه های بزرگ نیز متناسب با ساختارش به توجه ویژه ای نیاز دارند.
  • انتخاب رنگ مناسب روی جلد (اسکرچر) نیز ممکن است مطابق با دکوراسیون خانه شما باشد یا می تواند با سایه های فرش یا موتیف خانه شما مرتبط باشد.
  • بودجه خود را برای این شی تعیین کنید، برخی ممکن است با قیمت گرانی همراه باشند، اما اگر این چیزی است که گربه شما به آن نیاز دارد، پس ارزش پرداخت آن را دارد.

شاید در ابتدا داشتن یک پست خراش دهنده در خانه مهم به نظر نرسد. اما بعداً، استفاده از این مورد را خواهید دید و از آن قدردانی خواهید کرد و از خودتان سپاسگزار خواهید بود که مبل و سایر مبلمان مورد علاقه خود را ذخیره کرده اید. امیدواریم این راهنما به شما کمک کرده باشد! برای یافتن برخی از اقلام دیگر که برای شما و گربه‌تان وجود دارد، از فروشگاه ما دیدن کنید!

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.