چند وقت یکبار گربه را نزد دامپزشک می برید؟

چند وقت یکبار گربه را نزد دامپزشک می برید؟

گربه هر چند وقت یک بار نیاز به مراجعه به دامپزشک دارد؟ این یک سوال رایج از صاحبان گربه است و به عنوان یک قاعده کلی پاسخ آن حداقل یک بار در سال برای بررسی سلامت در زمان واکسیناسیون سالانه آنها است. گربه ها بسیار قادر به پنهان کردن بیماری ها در مراحل اولیه هستند، بنابراین بسیار مهم است که صاحبان آنها مراقب باشند و هرگونه تغییر ظریف را تشخیص دهند. به همین دلیل است که توصیه می شود ویزیت های سالانه تقریباً در همان زمان هر سال انجام شود تا به دامپزشک شما زمان بیشتری را ارائه دهد.

چند وقت یکبار گربه را نزد دامپزشک می برید؟

اگر در هر زمانی نگران سلامتی گربه خود هستید، باید با دامپزشک خود قرار ملاقات بگذارید. مشاوره به شما فرصتی می دهد تا علائم گربه خود را شرح دهید و دامپزشک را قادر می سازد تا آنها را بررسی کند. در صورت لزوم، می توان درمان مناسب را ترتیب داد.

با این حال، برای رزرو وقت دامپزشکی نیازی نیست تا زمانی که گربه شما علائم بیماری را نشان دهد صبر کنید. با معاینات منظم بهداشتی، می‌توانید یک رویکرد پیشگیرانه برای مراقبت از گربه‌ها داشته باشید و سلامت حیوانات خانگی خود را افزایش دهید.

معاینات سلامت عمومی حداقل یک بار در سال برای گربه های بالغ و بالغ (به ترتیب 3-6 و 7-10 سال) توصیه می شود. برای گربه های جوان تر، معاینات مکرر سلامت می تواند مفید باشد.

بین تولد تا شش ماهگی، یک بررسی بهداشتی هر یک تا دو ماه یکبار با پرستاران دامپزشکی ما تضمین می‌کند که رشد اولیه بچه گربه‌ها نظارت می‌شود. علاوه بر این، شما این فرصت را خواهید داشت که در مورد نحوه مراقبت از حیوان خانگی خود، و همچنین دسترسی به درمان کک دامپزشکی و غذای توصیه شده توسط دامپزشک، مشاوره تخصصی دریافت کنید.

برای گربه‌های کوچک (7 ماهه تا دو ساله)، یک بررسی سلامت هر شش ماه می‌تواند مفید باشد، در حالی که برای گربه‌های سالمند (سن 11 سال و بالاتر) معاینه عمومی دو بار در سال نیز توصیه می‌شود. گربه‌ها نیز مانند انسان‌ها می‌توانند با افزایش سن مشکلات سلامتی بیشتری را تجربه کنند و بررسی‌های منظم می‌تواند تشخیص زودهنگام و نتایج بهینه درمان را تضمین کند.

اگر گربه شما ملاقات با دامپزشک را استرس زا می داند، جای نگرانی نیست. کلینیک اختصاصی گربه معتبر درشکه چی، بررسی های سلامت گربه را آرام و بدون استرس - برای حیوانات خانگی و صاحبان آنها انجام می دهد!

اگر گربه شما ناخوش است، قرار ملاقات رزرو کنید

چند وقت یکبار گربه را نزد دامپزشک می برید؟

در بین معاینات عمومی سلامت، اگر گربه شما علائم بیماری یا جراحت را نشان داد، ممکن است لازم باشد یک قرار ملاقات با تیم دامپزشکی ما تعیین کنید. مریض شدن گربه به طور مکرر [ماهی یکبار] یا امتناع از غذا نشانه مطمئنی است که نیاز به معاینه دارد.

اکثر صاحبان حیوانات خانگی به خوبی با رفتار و خلق و خوی حیوانات خانگی خود هماهنگ هستند، بنابراین ممکن است تشخیص دهید که گربه شما چه زمانی در شرایط آب و هوایی احساس می کند. اگر مطمئن نیستید که حیوان خانگی شما خوب نیست، اما نگران آنها هستید، بهتر است احتیاط کنید و با یک دامپزشک یا یک پرستار مدافع گربه مشورت کنید یا می توانید این کار را با تماس با مرکز دامپزشکی درشکه چی انجام دهید.

مدیریت هزینه مراقبت های بهداشتی گربه

چند وقت یکبار گربه را نزد دامپزشک می برید؟

همه صاحبان حیوانات خانگی بهترین ها را برای حیوانات خود می خواهند و هزینه ها هرگز نباید مانع ارائه بهترین مراقبت های بهداشتی به گربه شما شود. پیوستن به باشگاه سلامت VIP ما، تقسیم هزینه های درمان های پیشگیرانه را از طریق پرداخت های ماهانه آسان می کند و همچنین دسترسی به تخفیف های صرفه جویی در هزینه را فراهم می کند.

هنگامی که گربه شما عضو باشگاه سلامت VIP ما است، بررسی سلامت سالانه، درمان کک دامپزشکی در تمام طول سال برای گربه‌ها و درمان کرم‌کشی در تمام طول سال با 20 درصد تخفیف در قیمت گنجانده شده است، بنابراین نیازی به نگرانی نخواهید بود. در مورد هزینه معاینه بهداشتی گربه زمانی که زمان ملاقات سالانه فرا می رسد.

مواقعی وجود دارد که حیوان خانگی ممکن است به درمان‌های بهداشتی غیرمعمول نیاز داشته باشد، بنابراین گرفتن بیمه حیوان خانگی نیز می‌تواند روشی مناسب برای مدیریت هزینه‌های مالکیت حیوان خانگی باشد و اطمینان حاصل شود که گربه شما همیشه به درمان مورد نیاز خود دسترسی دارد.

گربه خود را شاد و سالم نگه دارید

چند وقت یکبار گربه را نزد دامپزشک می برید؟

بردن گربه برای معاینات منظم سلامتی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای محافظت از آنها در برابر بیماری است، اما اقدامات دیگری وجود دارد که می‌توانید برای بهینه‌سازی سلامت حیوانات خانگی خود انجام دهید.

موارد زیر برای سلامتی گربه شما مهم هستند. با توجه به نیاز گربه خود، تحت راهنمایی دامپزشک خود انتخاب کنید.

رژیم غذایی و تغذیه

اطمینان از اینکه گربه شما غذای سالم و مناسب می خورد، اطمینان حاصل می کند که تمام مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت می کند. کلینیک های خاصی برای گربه وجود دارد که ممکن است برای سلامت گربه شما مفید باشد. ما کلینیک های دیابت، کلینیک های فشار خون و کلینیک های کاهش وزن را ارائه می دهیم. تیم دامپزشکی ما با کمال میل به شما توصیه های مناسبی ارائه می کند تا به شما کمک کند غذای مناسب برای گربه خود پیدا کنید یا کلینیکی را که ممکن است مفید باشد به شما پیشنهاد دهد.

آراستن

اگرچه بیشتر گربه‌ها خود را اصلاح می‌کنند، اما نگهداری منظم می‌تواند به جلوگیری از مشکلات سلامتی مانند خز مات شده یا ناخن‌های بیش از حد رشد کرده کمک کند. مسواک زدن منظم گربه می تواند راه خوبی برای اطمینان از مات نشدن خز گربه باشد، بنابراین سعی کنید حیوان خانگی خود را از سنین پایین به این کار عادت دهید. در حالی که برخی از صاحبان گربه احساس راحتی می کنند که ناخن های گربه های خود را در خانه کوتاه کنند، این چیزی نیست که هر گربه ای اجازه دهد! برای اعضای VIP Health Club، کلینیک‌های پرستار رایگان شامل کوتاه کردن ناخن‌ها به کوتاه و سالم نگه داشتن ناخن‌هایشان کمک می‌کند.

درد سالمندان و مزمن در گربه ها

با افزایش سن گربه، شرایط سلامتی خاصی وجود دارد که ممکن است برجسته شود. این مسائل بهداشتی را می توان با مراجعه منظم به کلینیک با توجه به نیازهای فردی آنها کمک کرد. مرکز روبان در تهران به صاحبان حیوانات خانگی توصیه های کارشناسان را در مورد حیوان خانگی مسن ارائه می دهد. همچنین کلینیک های آرتریت وجود دارد که به گربه هایی که از آرتروز رنج می برند کمک می کنند. به طور مشابه، درد مزمن در نتیجه بسیاری از شرایط ممکن است از کلینیک های لیزر درمانی برای کمک به راحتی بیشتر گربه شما بهره مند شود.

زمان و ورزش با کیفیت

گذراندن زمان با کیفیت با گربه و فعال نگه داشتن آنها از نظر ذهنی و جسمی نیز راه مهمی برای افزایش رفاه آنها است. چه گربه شما از بازی با اسباب‌بازی‌ها لذت می‌برد یا صرفاً از گذراندن وقت روی پاهای شما لذت می‌برد، اختصاص دادن هرچه بیشتر زمان به حیوان خانگی به طور قابل توجهی کیفیت زندگی او (و شما!) را افزایش می‌دهد.

تنظیم یک معاینه عمومی سلامت

اگر گربه شما باید برای بررسی سلامت عمومی قرار گیرد، چرا با تیم دامپزشکی ما تماس نگیرید و یک مشاوره ترتیب دهید؟ به سادگی با ما در وبسایت درشکه چی آنلاین وقت رزو کنید با شماره 02177115689 تماس بگیرید تا در زمانی که برای شما مناسب است، قرار ملاقاتی را تعیین کنید.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.